Året som gått.. lista!

Hur har året 2009 varit för dig? ganska jobbigt faktiskt
Bättre än förra året? Nja ungefär lika
Har du träffat några nya vänner? Ja
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? När vi tog bort Melvin :(
Har du flyttat under år 2009? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Oja!
Isåfall vilken? För många, haha
Har du druckit alkohol? Kanske lite för mycket
Har du kysst en främling? Ja

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? Har ingen
Har du varit kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? Såklart jag har.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Skulle jag skriva ja är de ju inte hemligt längre :P

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Ja :( och fan va saknad hon är..
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Japp
Har du varit i slagsmål? Typ ja 

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Eftersom jag har haft ångest halva året så bör jag väl gjort det..
Isåfall vad? Vill jag inte skriva ut här..
Har du skämt ut dig? Det har jag säkert 
Har du ljugit för en vän? Inte allvarligt hoppas jag. 
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? Ingen
Har någon varit elak mot dig i skolan? ... 
Hatar du någon i din skola? ...
Har du gjort något framsteg? ...
Har du haft alla rätt på ett prov? ....

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Ja
Har du förlorat en vän? Ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nja
Har du många killkompisar? Ja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0