kaffe kaffe kaffe..

Min arm gör fortfarande mega ont! jävla arm, jag slå den.. :P

Blir galen av att bara vara hemma, fy fan så tråkigt det är.. vad finns det att fördriva tiden me? En jävla massa kaffe drickande var vad dagen gick ut på igår.. Först kaffe efter lunchen när vi hade käkat, sen drog jag till grannen och kollade hemsidejobb, då blev de mer kaffe. Sen till Mackan och käka semla och dricka kaffe.. Efter de fick jag samtal från Sportbaren om att dom ville ha sällskap, jag gick dit men tackade faktiskt nej till kaffet.. haha..

Funderar, tänker och vänder snart ut och in på mig själv.. Hur fan kunde det bli så här? Det var precis det här som inte fick hända. Det är så fel, så jag har inte vågat berätta det för nån, knappt en för mig själv. 

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar åter i väntans tider.

fast en raki är väl inte så smart att ta när man är gravid?:P

2010-01-21 @ 09:13:59
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Catrin

yes det är adi, känner du honom?

2010-01-24 @ 18:31:56
URL: http://catrinthiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0