i väntan på att kaffet ska bli klart.

Sista dan som sjukskriven, fan så skönt de ska bli och börja jobba på måndag..
Får inte sova ordentligt på nätterna heller.. Har vaknat 03.48 3 nätter i rad nu.. Och kan inte somna om, så jag har varit vaken sen 4 idag.. Undra av det är som väcker mig, exakt samma tid..

Väckte precis lillsnorpan, men hon ville ligga och dra sig i sängen en liten stund.. Själv sitter jag och väntar på att kaffet ska rinna igenom.. Och funderar på vad dagen har att erbjuda.. bellsi åker ju till sin pappa idag, då blir det tomt och tråkigt här hemma..

Just nu är jag inne i en sån period då de är jobbigt att lämna bort henne, även om de bara är för en liten stund, så tycker jag det är jobbigt, kan liksom inte njuta av den lediga stunden.. Men då är hon helt tvärt om, hon verkar inte alls ha svårt att vara utan mig.. Men så länge hon mår bra, mår jag bra..
 
Min älskade lilla tjej uppsminkad till sitt Rockparty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0