Lunch och rastlös

Hände inte så mkt spännande idag, var nere och käkade lunch me Mackan och han arbetskamrat Kenneth..
När dom åkte tillbaka till jobbet gick jag till Sportbaren och betalade av min nota från helgen och tog en kaffe i väntan på att Jacob skulle ha tid att luncha..
Eftersom jag redan hade ätit så satt jag och tittade på när han käkade..
Sen drog även han tillbaka till jobbet..
Vid 2 tiden gick jag hemåt och hade bestämt mig för att göra vettiga saken, men hamnade så klart framför datorn.
Laddade iaf hem massa musik som jag lovat att bränna till Halil..
När jag tröttnat på de gick jag till Mackan en sväng och drack lite kaffe, käkade lite mackor och spelade backgammon..
Väl hemma igen fortsatte jag ladda hem musik och hade tråkigt och gjort fortfarande inget vettigt..
Nu på kvällen har jag och mackan kollat på en film, I want Candy tror jag den hette, den va väl sådär, dög som tidsfördriv..
Jag tror inte jag passar bra som sjukskriven, fasen så tråkigt jag har på dagarna..


Kan nån vara snäll och lära mig hur man lägger in en youtube klipp utan bild, asså bara ljudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0