negativ

Känner mig fortfarande lika negativ, det är verkligen inte kul att vara hemma när alla jobbar.. Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar mitt jobb. Hur kan folk välja att vara hemma? Finns ju fan inte ett skit att göra på dagarna..
Har precis varit och lämnat av Bella i skidbacken. Hela skolan skulle ha utedag idag. Lär bli mysigt för dom... Har letat som en galning efter hennes långfärdsskidor, för det va de hon ville åka idag, men inte hittat dom.. Tråkigt. Så hon fick ta me sig ett tefat istället. Tror det blir kul för henne iaf. Får fortsätta leta skidor, så kanske vi hittar dom till helgen :)

Igår ringde Maria efter hon slutat jobba och ville jag skulle följa me henne och käka. Så efter jag hämtat Isabell som var hon sin kompis Maja och åkte skriskor, gick vi ner till pizzan och käkade.. Har syndat igen, måste verkligen börja tänka på vad jag äter. Efter pizzan gick vi till Sportis och snackade skit me personalen. Blev en trevlig kväll..

Idag ska jag fortsätta städa här hemma, men min arm som bestämt sig för att göra skit ont idag.. Tur att man har två. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0