sviken?

Det är inte bra för mig att vara hemma när jag mår som jag gör, ångesten blir inte direkt bättre av att jag sitter hemma själv. Tänker alldeles för mycket..
Dessutom har jag precis kommit på att min vän har ljugit för mig, eller vad man nu ska kalla det. (Hoppas verkligen att de är ett missförstånd.) Om två saker samma dag.. Hur gör jag nu? Ju mer jag tänker på det desto värre blir det, men de har liksom blivit en ond cirkel, jag kan inte sluta. Jag trodde verkligen på dig och jag vill verkligen det här, men nu vet jag fan inte längre, är jag inte värd bättre? Är jag inte värd en vän som är ärlig mot mig?

Kommentarer
Postat av: Tjejen med bloggen om vårt beteende

Hej! Jag driver en nystartad blogg med namnet Uppför dig! och handlar om hur vi beter oss mot våra nära och kära samt ovänner och andra runt omkring oss. Titta gärna in och säg vad du tycker.



Kramar

2010-01-19 @ 11:34:07
URL: http://uppfordig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0