Det blir sällan som man tänkt sig..

Har precis kollar igenom mina räkningar. Det blir en fattig månad, men va fan, jag är van :P
Hur mycket jag än städar hemma så känns det som att det bara blir mer. Blir fan galen snart. Har massor kvar att göra, men orkar inte mer nu. Väntar på att N ska höra av sig och säga att han slutat jobba. Sen ska vi hitta på nåt roligare än att städa. =)

Imorrn kommer sessan hem. Undra vad hon kommer säga när det bor en till här. Jag har pratat med henne om det, men har inte haft möjlighet att berätta att han nu flyttat in. Men jag tror hon kommer ta det bra.

Från och med imorrn är jag hästvakt åt Loppan igen :D Oo det ska bli så kul. Hon är precis den hästen jag letat efter, förutom att hon är lite liten, hon är pigg, sprallig, busig men ändå utbildad och rolig att rida.

Dax för en cigg kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0