Fy fan vilken helg.

Min syster och hennes familj har flyttat i helgen och jag har så klart hjälpt till...
Igår packade vi upp och möblerade sen blev det lite grillning, öl och utgång för vissa. Själv gick jag hem när N kom hem från jobbet. Så för mig blev det ingen utgång.
Det är jag glad för när jag vaknade i morse. Idag har vi nämnligen varit och städat ur lägenheten. Så nu är det klart oxå. På onsdag skulle tydligen deras nya möbler komma, så då åker jag väl på att hjälpa till igen.

Nu har jag klippt klorna på hunden och det var nästan jobbigare än att putsa alla jävla fönster. Fast hon var mycket lugnare och snällare än vad hon brukar vara.

Nu har jag gjort alla måsten för idag, nästan, måste ta mig till Trossen och handla lite. Ikväll blir det nog bara film och mys när han kommer hem från jobbet.

Saknar min lilla prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0