hästar och tankar..

Skulle ha uppdaterat igår, men nörd som man e så fastnade jag i stallet <3.
När jag tagit mig dit, kan jag knappt ta mig därifrån. Tycker det är så skönt att komma "bort" en stund. Och har en helt annan energi och glädje när jag kommer hem.
Igår när jag red va Loppan iofs inte världens sötaste ponny, men det var kul ändå. Och trots att hon mest var på två ben så hann jag med tänka på annat.
Är så jävla nöjd med allt nu, visst finns det massa saker som saknas i mitt liv, men man kan ju inte få allt.  Och jag är såå glad över det jag har..

Träffade en människa igår. Det räckte med att bara se personen i fråga för att uppskatta allt jag har och inse att jag är en bra person vad andra än tycker.

Igår ringde systeryster och ville ha hjälp och skruva möbler, så det hanns me innan jag drog till stallet.

Och idag tänkte jag försöka hinna me mitt eget hem innan det är dags att nörda i stallet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0