mer gnäll..

Dagen är inte bättre idag, än den var igår.. Minsta lilla bakslag så sprutar tårarna. Känns som jag är på gränsen att bryta ihop helt och hållet. Får försöka ta en dag i taget och hoppas på det bästa..

Ikväll hade jag iaf tänkt försöka ta mig till stallet. Nu får jag klassa mig själv som så pass frisk så jag orkar det. Vill ju vara med ponnyn sista dagarna..

Mitt jävla internet är inte igång ännu heller. Fan va bra allt är nu.. Inte..
Man blir rätt ensam på kvällarna när Bella somnat när man inte har internet. Och det är inte alls vad jag behöver nu..

Kul förresten att jag fick höra rykten om att jag träffar min systers pojkvän.. Vad fan tänker folk med när dom sprider rykten. Okay, allt jag gör är inte alltid det smartaste, men va fan tror ni om mig egentligen.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0