Det händer ingenting..

Dålig uppdatering pga att jag inte har nåt internet hemma.. Nåt är knas.. 
 
Gör att försök att skriva en kort sammanfattning på vad som hänt..

Torsdag: Mamma var hemma me Bella så jag kunde gå till jobbet.. Jobbade till 8. sen drog jag ner till sportis och tog en efter jobbet öl.. Sen drog jag hem och sov..

Fredag: Jobbade till halv 5.. Trött som få, så jag och Maria bestämde oss för att gå till sportis och käka. Hämtade upp bella och drog dit.. käkade och sen hem och duscha och kolla på film.. Bella ville sova hos Emma, så när filmen var klar gick jag till Laura en sväng och snackade skit och kollade på Solsidan, sen ner på "stan" för att hämta ut pengar och till sportis för att ta en öl eller två och vidare till McKlubben. Hade väl inte så jätte kul, men de va kul att träffa Laura igen, va ju ett tag sen sist..

Lördag: Vaknade jag tidigt av att barnen kom.. Låg mest i sängen och kollade på film innan det va dags att åka till stallet och mocka.. Kvällen spenderades med massa filmer och en bok..

Nu återstår och se vad denna söndag har att erbjuda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0