egentligen är det läggdags..

I tisdags fick jag sällskap en stund, det är alltid uppskattat. Dock fick jag stå ut med att jag var dödstrött hela dagen efter, men det var de värt :D
Igår bestämde jag mig för att inte jobba över eftersom jag var så jävla trött. Jag och Bella gick och käkade på Krilles tillsammans. Känns ju som att vi inte hade träffat varann på hundra år eller nåt.. Sen gick vi och mötte upp Maria, som hade varit och klippt sig..
Idag fick jag sällis en stund igen.. Laura var förbi och tog en cigg och snackade lite skit..
Imorrn ska jag träffa systeryster, vi ska färga varandras hår och dricka vin. Det kommer nog bli jätte trevligt. Jag ser fram emot det iaf. Känns som man varit lite osocial när man jobbat så mycket på sista tiden..


Imorrn är det äntligen fredag, ser fram emot helgen som faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0