envis eller bara dum?

Min facebook, dampar och jag är rastlös, måste ha nåt att göra, för att inte göra nåt dumt. Ska fan vara envisare den här gången. Måste klara det. Tänker fan inte ge mig den här gången.

Efter jobbet gick jag och Isabell ner och skulle handla nagellack och nagellackborttagingsmedel men det var stängt idag. Då gick vi till Sportbaren och hämtade upp en lunchmeny och en affisch, så jag kunde uppdatera deras hemsida. Så vart jag kvar på en kaffe oxå. Sen gick vi hem och fixade käk. Nu sitter hon i badet och jag dampar för min facebook inte funkar. Precis när jag behövde den som mest.. Faan..

Jag har problem, ett stort jävla problem som jag inte kan prata om, det gör inte saken bättre. Tänk om jag kunde vara lika envis när det gäller att sluta röka. Varför hittar jag mer motivation när jag egentligen bara gör så här för att vara dum och dryg. Varför inte när jag ska avstå cigaretterna? Faan vad konstigt funtad man är..

Fast egentligen klarar jag ju inte av att vara så här envis.. Det är ju därför jag sysselsätter mig med att skriva här. För att inte göra nåt dumt...

Nää fattar inte ens vad jag svamlar om.. Ger upp det här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0