Helgen som varit

Jaha då var helgen över.. Saknar Bella så det gör ont.

Är nöjd med helgen som varit.. I fredags gick jag hem till syster och blekte håret och drack vin. Sen drog jag vidare till Sportbaren, Va inte så mycket folk, så vi drog till statt och tog en öl, men det var sista beställningen så vi gick vidare hem till mig. Hade sällskap en stund tills det var dags att sova lite..
Lördagmorgon vaknade jag tidigt. Varför gör man alltid det när man är ledig och barnfri? Låg kvar i sängen och slöade tills det var dags att åka till stallet. Efter stallet gick jag till Sportis och hämtade upp mitt kort och tog några öl. Sen drog jag hem och duschade och fixade mig. Vidare till Anninca och kollade röstningen på melodifestivalen, för att sen dra tillbaka till Sportis. Belv kvar där medans dom andra gick till Fyren. När dom stängde drog jag hem och sov.. 
Vaknade tidigt i morse igen.. suck.. Snackade lite med Anna på Facebook. Sen kom hon och Helena som kom förbi en sväng och snackade lite skit. Efter det låg jag i sängen och kollade film. När kvällen kom hade jag så tråkigt så jag gick ner till Sportis en sväng och snackade lite skit me personalen.. Nu är jag hemma och ska snart lägga mig och sova... Imorrn är det ju arbetsdag igen..



Tankarna snurrar och du är saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0