Jag ska bara...

Skulle precis gå och lägga mig. Det va så när att jag faktiskt reste mig från stol, gick till köket, rökte dagen sista cigg, tvättade bort sminket, tog ut linserna, borstade tänker och la mig i sängen. Men jag fastnade här som vanligt. Fan så trött jag blir på mig själv.
Skulle ha målat naglarna idag oxå. Det är inte heller gjort.
Fast jag har faktiskt fått ganska mkt vettigt gjort oxå. Typ lagat mat. varit på möte. Jobbat. Hämtat ut paket. Hämtat upp Bellas mobil. Sopat golvet (pratade i telefonen samtidigt så jag kunde inte dammsuga). Tvättat. Duschat Bella. Ja det var väl typ det. Har säkert missat nåt, men det var ju ändå inget kul att läsa om. Nu gör jag ett nytt försök att ta mig här ifrån.



Onödigt vetande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0