tankedepp slutade i långpromenad

Dagen började bra, men sket sig på eftermiddagen..
Vet inte riktigt vad som hände när jag kom hem.  Förmodligen var det ensamheten och rastlösheten som gjorde att tankarna började snurra.
Klarade till slut inte av att vara hemma längre, då klädde jag på Cleo och så gick vi en lååång promenad. Då fick jag tid att tänka lite. Man tänker ju så bra när man får frisk luft.
Efter typ 1.5 timmar i kylen kom jag hem, då kändes det faktiskt lite bättre..

Imorrn kommer äntligen lilltjejen hem. Det ska bli så skönt att få vardag igen. Uppskattar tiden hon är borta, men det är jävligt jobbigt oxå.. Saknar ju henne så fruktansvärt mycket..



Att tänka gjorde mig förvirrad.




Kommentarer
Postat av: Ellie<3

åh vilken fin header!

2010-03-16 @ 14:39:04
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en bättre dag idag!

2010-03-16 @ 17:12:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0