Målat naglarna

Har inte skrivit på några dagar, för jag har helt enkelt inte haft nåt att skriva. Tror inte jag har det nu heller, men jag väntar på att mina naglar ska torka så jag kan hoppa in i duschen.. Sen blir det sängen för min del..
Hela den här veckan har jag känt mig ganska nere och funderar på konstiga saker. Nu börjar det kännas lite bättre. Kan bero på att jag sovit rätt bra i helgen. Även fast jag drömt skumma drömmar och vaknat tidigt. Men har ändå sovit bättre än normalt..
I fredags efter jobbet gick jag, mamma, Jenny, Bella Emilia och Peter ner på Sportbaren och käkade lite lunch. Sen gick vi runt på "stan" en stund. Mamma shoppade sånt där insynsskydd som man klistrar på fönstrena till mig. Och jag och Bella handlade nagellack.  När jag och Bella kom hem va vi lite rastlösa så vi gick till Trossen och handlade så vi kunde göra smörgåstårta. Vi åt så mycket undertiden, så vi var mätta innan den ens va klar. Men vi fick ju god frukost på lördagmorgonen.
På lördagen ringde Jenny och Peter och frågade om vi ville gå ut och käka lunch me dom. Jag hade ätit smörgåstårta, men Bella ville ha lunch så vi drog ner och käkade. När vi gick hemåt igen, ville Emilia följa me till stallet, så Jenny följde oxå me. Skönt för mig att slippa mocka själv..  På lördagkvällen fick jag sällskap en stund innan det var dags att gå och lägga sig.
Idag ringde mamma och frågade om vi ville följa me till Södertälje och titta i affären. Köpte en skohylla och lite annat smått.. nu på kvällen har jag och Isabell haft tjejkväll och målat naglarna. Nu sover hon sen en stund tillbaka och jag ska strax hoppa in i duschen..



Min högerhand.


Min vänterhand.


Isabells händer. Hon hade lite svårt att sitta still så det blev lite kladdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0