Visst är det underbart att det börjar bli vår?

Måndag, en av dom värsta dagarna på hela veckan. Det är så jävla lång till helgen. Och jag längtar redan dit, massor..
Jobbet gick åt helvete idag.. Fy fan. Vi ska göra 25 filter/timme, vi gjorde 8,6.. Det förklarar ju de mesta. Behöver ju inte gå in på vad som va fel. Det är nog inte så intressant att läsa.
Så när arbetsdagen äntligen var över, hade Maria lurat mig att vi skulle gå en långnäs. Så vi gick och mötte Bella vid Trossen handlade lite, sen hem och hämtade upp hunden och gick en promenad. Det var faktiskt ganska skönt. Kunde ju inte gå få fort eftersom Bella va me, men det är ju ändå skönt att röra lite på sig.. 
Sen när jag kom hem fixade jag middag och sen dess har jag plockat lite här hemma. Jag plockar undan och Bella plockar fram. Slutar dom aldrig med de? Ibland nästan längtar man tills hon flyttar hemifrån.. :P Fast undra hur jag ska klara mig då, saknar ju henne när hon är borta över en helg.

Ibland känns det som jag inte orkar med folk, har dragit mig undan nästan alla känns det som. Sitter mycket hemma själv och njuter faktiskt av det. Jenny och Maria träffar jag på jobbet, sen har jag ju sällskap här hemma ibland. Annars är jag mest själv. Ibland när man pratar med folk känns det som dom vill göra sitt liv så dramatiskt, på alla möjliga jävla sätt. Precis som det då skulle vara intressantare eller bra på något sätt. Själv kämpar jag varje dag för att orka med vardagen. Hur orkar ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0