provridit..

Har kommit från stallet för en stund sen. Har varit och provridit en ny häst. Vet inte riktigt hur det gick, men det var super kul. Men vilken skillnad det var, mot att rida min lilla. Sen häst på ca 165 och ett steg som om han vore 3 gånger större. Kan tänka mig att det såg rätt kul ut till en början när jag travade, men efter ett tag kändes det som jag började på kläm på det :P
Det är nog ganska mycket jobb med honom, men tror det kommer gå rätt lätt bara man lär känna honom. Han var så väldigt snäll.

Mitt hem ser ut som fan. håller på att få omtapeserat i hallen.. Så just nu har jag ingen hall.. Men det kan jag nog stå ut med. Ska ju ändå jobba över imorrn och på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0