Jaha då kör vi igen...

Nu hoppas jag på att alla idioter har tappat bort min bloggadress och kör igång igen...

Händer inte så mkt just nu, det är kallt och jag fryser. Är grymt trött och önskar det vore julledigt. Fast jag kommer ju knappt ha nåt ledigt.. Men några dagar blir det nog...

Va hos BM idag, och snackade.. och plockade bort p-staven. För tredje gången... suck... Varför måste just jag vara överkänslig mot sånna där grejer.. Eller jag får helt enkel sluta med sånna dumheter... hahah

Imorrn börjar min nya tillfälliga tjänst på jobbet. Känns kul och spännande... Fick ju lite "prova-på" förra veckan och fick höra massa positivt, så det kommer nog gå kanon..

Vill åka och handla julklappar, det är ju så mysigt. Längtar lite till jul faktiskt.. Mysigt med massa snö, tomten, god mat och barn som är glada över sina fina julklappar..

Apropå det så fick jag presenter härom dan.. Av min underbara sambo.. Han e så söt så ;p

Nu blir det fiskbullar och kokt potatis, kan det bli bättre??


Ställ inte frågor om du inte vill veta svaret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0