nyfriserad med tandvärk

Känner mig jävligt trött idag... Har inte sovit ordentligen på flera nätter.... Har sån grym jävla tandvärk.. Kanske dags att ta sig till tandläkaren.. Fast imorrn har jag massa annat och göra och på torsdag ska jag till Boda Borg, men onsdag kanske.. Tills dess får jag fortsätta trycka i mig alvedon och hoppas på att det snart kommer ge sig..

Längtar lite till helgen.. När man får julpynta :D Det är ju så mysigt..

Lilla söta Emilia fyller år idag... GRATTIS till henne.. Hon var här idag, med sina nya frisörgrejer och klippte mig och fixade mitt hår. Barn är ju för jävla söta..

Nää nu ska jag kolla på Biggest Loser, sen blir det duschen, sen mys (sova alltså:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0