Så många frågor, men inga svar.

Jag är hungrig, men kan inte äta.
Jag är trött, men kan inte sova.
Jag är ledsen, men kan inte gråta.

Jag är ledsen och besviken. Är jag inte värd en förklaring i alla fall. Du lovade mig att vi skulle prata ut på söndagen. Hur vi än skulle gå vidare. Men du bara gick. Här sitter jag, utan svar på min frågor och en saknad som styr hela mitt liv. Det gör så fruktansvärt ont. Hur kunde du komma hit och spendera en natt med mig och lova mig att allt skulle bli bra. Och inte ens 24 timmar senare bara gå.. Var allt du sa bara tomma ord? Vi ska skaffa barn och gifta oss och vara lyckliga tillsammans, varför säger man så till nån om man inte ens menar det?
Önskar mig en förklaring om varför det blev som det blev, det är jättesvårt för mig att gå vidare annars.
Du lovade mig att ringa igår. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0