Chockad

Nu är det tolv timmar sen och tankarna snurrar fortfarande.
Den värsta chocken har lagt sig och huvudvärken har gått över. Försökte sova en stund förut, men det gick inte. Man kan liksom inte slappna av. Tänker för mycket. Jag som inte ens var där. Hur är det då för dom som faktiskt såg allt? Hur mår dom egentligen? Hur mår hon? Och hennes familj? Tänker till och med på hur han mår, och hur dåligt han faktiskt måste mått under en länge tid för att en sån här sak ska kunna hända. Hur hände det? Varför hände det?

Finns nog många som inte kommer sova så bra inatt.

Sånt här händer varje dag och man får verkligen upp ögonen när det händer så nära.

Min tankar går till alla som är drabbade.

Då jag inte var med när det hände och inte vet vad som är sant och inte sant hänvisar jag till vad Aftonbladet skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0