Lätta val...

Tror inte det händer så mycket i mitt liv, eller så glömmer jag bara bort att blogga om det... :P

Just nu sitter jag och funderar på hur det blir med kusen, tänkte hämta hem honom på söndag, men har inte snackat med varken hans ägare eller eller stallägaren ännu.. Hoppas allt löser sig, vill ju så gärna krama om kusen...

Har äntligen slutat röka. Sa för länge sen när jag tänkte att jag kanske skulle ta hem hästen att jag måste sluta röka för att ha råd.. Och nu är han ju snart hemma och pengarna röcker ju som sagt bara till en sak.. Behöver jag ens berätta att valet inte va så svårt?? Blir jag minsta lilla sugen tittar jag på en bild på Munin och tänker, röker jag, ryker hästen... Då försvinner röksuget fort...



Vad hade du valt?


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ska du ha munin igen? :)

2011-08-10 @ 23:00:20
Postat av: Anna

Ja. Nu kan jag inte vara utan honom längre.

2011-08-11 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0