Länge sen jag uppdaterade..

Som rubriken säger var det visst ett tag sen jag uppdaterade..

Och som det i senaste inlägget så har jag ridit lektion idag.. Gick lite sisådär, ponny bestämde sig för att antingen går jag framåt eller så går jag i form.. Så det blev lite kämpigt.. Men jag är ganska nöjd ändå.. Red igenom LA1 programmet efter som tävlingen närmar sig, sen tränade vi lite på ökningarna. Mot all förmodan gick det bättre i galoppen bättre än traven..

Idag fick Bella en ny bur till sina kaniner.. Så om nån vill ha en eller två kaninburar har jag. Det är bara att komma och hämta..

I övrigt händer inte så mycket.. Hade en mysig jul tillsammans med familjen. Ikväll blir det film och pizza med min älskade lilla dotter.. Och imorgon börjar vi dagen med en ridlektion igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0