75%

Dags för lite uppdatering kanske..
Måste ju visa att jag lever :)

Bor just nu bor jag med min dator i knät.. Är såå glad :)


Började jobba 75% idag. Än så länge känns det bra. Pratade lite med läkaren idag. Han va nog lite osäker på att jag kanske gick för fort fram, med tanke på vilket skick jag var i för bara några veckor sen. Men jag vill göra ett försök. Nästa vecka går jag upp på heltid igen. Håll tummarna för mig nu..

Hade tänk lägga upp lite bilder från begravningen, men bilderna ligger på andra datorn, så det får bli nästa gång..
Begravningen var jättefin och sorglig. Precis som det ska vara. det känns helt overkligt att begrava sin syster.. Att överhuvudtag begrava en så ung människa..

Nää nu ger jag upp, spelar poker samtidigt som jag skriver, så pokerbordet hoppar upp hela tiden och min text försvinner, hoppas ni fattar vad det står ändå..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0