Ridläger

Har precis anmält Isabell till ridläger i sommar.
Hon är jätteglad och jag är jätte nervös. Jag tror jag är mer nervös nu än när jag själv skulle på läger.
Tycker iaf hon är jätte duktig som ska åka helt själv. Tuffing..
Nån som ska på läger 5 på Taffsnäs i sommar, som kan ta hand om min lilla..

Men jag är säker på att hon kommer ha kul. Det finns ju inget roligare än ridläger, önskar jag oxå hade råd att åka.. Fast det kanske jag skulle ha, beror på hur det blir med kusen i höst. Jag köper ju hellre loss honom än åker på läger..



Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej,

Kom till den här sidan av en slump..x)

Men, jag läste inlägget och, jag ska oxå på läger 5.

Är lite nervös, åker oxå själv.



/Paulina

2011-07-23 @ 11:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0