Lördagstrött

Lördag kväll, klockan är inte ens 12 och jag skulle typ kunna somna nu...
Varför är man alltid trött på helgerna och pigg på vardagarna?

Började rida igen i torsdags. Sen red jag lite i fredags oxå. Gick helt okay.. Men det värker fint i kroppen nu...
Men nu måste jag komma igång ordentligt.. Så man vågar visa sig i  bikini i sommar :P Nej då, men jag behöver bygga lite muskler igen... Har konstant ont i ryggen..
Måste försöka få tag i en tränare oxå. Kommer krävas mycket träning innan jag vågar starta honom, speciellt i dressyr.. Har tänkt testa och hoppa honom lite när vi kommit igång lite mer.. Fast han är ju väldigt stark, så vi får väl se hur det går.. Slita, slita slita, släpp, slita slita slita.. Jag ni som rider vet vad jag menar.. Men det är bara träna vidare, så kommer det nog gå bra till slut.

Drömde så jävla skum dröm i natt..
Att jag hade byggt en studsmatta över en flod.. och det var jätte litet staket runt den, så man kunde hur lätt som hellst ramla ner. Hade man ramlat hade man slagit ihjäl sig.. När vi hade hoppat färdigt skulle vi gå ner och svalka oss i vattnet, så blev Maria biten av en krokodil.. Jag blev skit rädd och skrek rakt ut, men alla andra fortfatte bada precis som inget hade hänt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0