Knäckt nacke..

Har fortfarande grymt mycket läsare, trots att jag inte skriver om hur jag mår så mycket längre.
Antar att många av läsarna kanske är hästintresserade, eller så är dom bara jävligt intresserade av mitt liv :P

Men jag tycker deet är kul att kolla statistiken, blir lika glad varje gång jag ser att så många läst vad jag har skrivit. Man blir lite mer peppad att blogga då.

Idag har jag jobbat min första heltidsdag på tre månader. Det kändes bra. Vissligen var jag iväg till naprapaten en stund på förmiddagen, men jag var på jobbet till halv 5. :)
Jag kommer klara det här.. Det kommer att gå bra. Positiv peppning :P

Var som sagt hos naprapaten idag. Jag tror det gick bra, fast jag har fortfarande lite ont speciellt i höften, men det mest andra tror jag har släppt, men det återstår att se. Ska tillbaka på fredag.. Han sa att jag var mer spänd i kroppen när jag va avslappnad än när jag spände mig, hur det kan gå till vet jag inte. Han knäckte mig fan över allt, bland annat nacken på fyra olika ställen..  Sen satte han Linnex på hela min rygg, fasen vad sen brändes och stack i flera timmar efter..

Efter jobbet blev det stallet som vanligt.. Ridningen går bättre och bättre. Men han är svår, eller tung eller vad man nu ska kalla det. Jag tror jag och hans ägare rider väldigt olika, kanske är därför han känns så svårt för mig. Men det går som sagt bättre. Idag fick jag beröm från en i stallet, hon tyckte jag var duktig på honom. Det värmde verkligen. Blev en liten kick för självförtroendet och motivationen.
Längtar tills det blir vår, så man kan cykla till stallet, då kan jag rida mer när jag vill..



Gammal bild på mig och Maroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0