Halvtidare...

Bloggar inte så ofta längre, för det skulle stå ungefär samma sak i alla inlägg.. Men nu har ju vissa dagar börjat blir bättre, så då kanske det snart finns lite mer att skriva om..

Första arbetsdagen idag, efter julledigheten. Var bestämt sen innan att jag skulle köra halvtid idag, Sen skulle jag börja heltid igen. Var faktiskt ganska taggad till det. Men efter samtalet med läkaren, blev jag halvtidssjukskriven två veckor till. Han tyckte inte jag var redo att gå upp i tid ännu. För mig kändes det lite som ett misslyckande.. Var jätte besviken och ledsen efter samtalet. Men nu har jag tänk om, och tänk rätt.. Det kommer bli bra det här. Det får ta den tid det tar. Sen är jag tillbaka, starkare än någonsin..

Nånting som istället är jävligt positivt är att jag äntligen fått en soffa. Jag är så jävla glad. Äntligen får jag ett komplett fiiiint hem. Precis som JAG vill ha de. Visst finns det mer saker som måste köpas/fixas. Men utan soffa har man ju inte ens ett vardagsrum. Får inte hem soffan förrän imorgon, men jag är glad ändå. Hittade soffan i söndags och när det blev bestämt att den skulle köpas hoppade jag och Bella runt av glädje.. :D

På onsdag fyller min prinsessa 9 år. Det är helt sjuk vad tiden går fort. Synd bara att presenterna blir dyrare och dyrare för varje år. I år önskar hon sig ett ridläger :S
Börjar få lite småpanik. Har inte kommit på nån tårta till henne ännu. Får klura lite mer på det imorgon på jobbet :P Nån som har nåt kul förslag kanske?.?. Har haft Barbie, orm, hello kitty, fia med knuff, stjärna och hjärta.. Hmm undra hur svårt det är att göra en häst, det passar ju med ridlägret.. Eller kanske en hästsko..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0