Måste, måste, måste..

Idag är en dag när ångesten är lite värre än vanligt och jag vet inte varför. Förmodligen är det för att jag är väldigt trött. Eller så är det helgens ångest som sitter kvar. Blev lite alkohol i fredags och det ger mig alltid ångest. Grym ångest. Dagen efter vill man hellst bara somna under täcket och aldrig mer vakna. Sån ångest har jag idag. Igår lyckades jag städa bort den ganska bra. Så nu är det lite renare här hemma. Men idag kan jag inte ens ta mig för nånting. Sitter här, klickar upp ruta efter ruta, men gör ingenting.

Måste snart bestämma tillsammans med min lillasyster var det ska stå på banden på buketten till begravningen. Och det är inte världens lättaste. Nån som har nåt förslag? Vill ha nåt fint och "personligt"..

Har inte varit i stallet sen min syster gick bort. Har helt enkelt inte orkar åka dit, men idag har jag bestämt mig. Jag måste komma igång igen. Jag vet ju att jag mår bättre när jag varit där, men så är det ju det här att ta sig iväg.. Hoppas jag får en spark i arslet idag.. Måste, måste, måste iväg..

Nu blir det Hajar som hajar i väntan på skjuts till stallet.


(Till dig som ringer mig. Vill du mig nåt finns jag tillgänglig dagtid. Kommer du på nåt att säga mitt i natten går det väldigt bra med ett sms. Fast jag trodde vi hade pratat klart med varann. Eller är det som vanligt att allt är på dina villkor?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0