Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans..

Äntligen har jag en soffa i vardagsrummet.. Känns såå jävla bra!!

Har varit skittrött hela dagen. Vad gör jag fortfarande vaken då? Hade tänk lägga mig en stund efter jobbet, men som vanligt blev det inte så. Bella ringde och ville komma hem efter skolan. Hon hade med sig en kompis, så det var fullt ös här, jag städade och dom släpade fram mer och mer saker.. Tills hon åkte hem vid halv fem. Då var det dags att äta. Som tur var hade vi bestämt att vi skulle äta pizza idag, då slapp jag ialla fall laga mat.. Sen fanns det tvätt som behövde tas hand om och så glömde jag så klart handla lite grejer när jag va på Trossen tidigare, så jag blev en sväng dit oxå. Så har vi avlusat oss, Bella har löss igen. :( Fan så trött jag är på dom där äckliga krypen.. Och jag får ju som vanligt panik och måste avlusa mig själv oxå. Där av all tvätt som måste tas hand om.. Har iaf bäddat rent i alla sängar och tvättat alla mössor och allt som kan tänkas ha kryp på sig..

Skulle ha bakat och fixat inför imorgon, men det hans inte med :S Får handla bullar i stället. Jag tycker ju ändå inte om det :P Imorgon kommer bli en lång dag. Har massor att göra, så jag borde ju verkligen sova lite nu.

Satt och kollade igenom lite gamla bilder igår.. Kanske dags att börja träna lite igen. Fan ju fan blivit fet :P
Vill kanske inte vara så smal som jag var förut, men kan ju i alla fall försöka bli av me lite av magen.. Ser ju gravid ut om man jämför med för några år sen. Ska det inte vara tvärtom, att magen blir mindre och mindre ju äldre barnet blir. Jag är fetare nu än vad jag var när Bella var två.. Då är det dags att göra något åt det :P
Ska börja träna magen lite smått. Det behövs verkligen, känner när jag rider att jag inte orkar jobba rätt, för jag har för lite magmuskler.. Sen blir det ju till att cykla till stallet igen när vädret tillåter. Tur att det är ett tag kvar dit :P :P Sen kan man ju alltid försöka rida lite effektivare.. Då kommer det nog bli bra. *Försöker peppa mig själv*

Slänger in lite bilder på vardagsrummet nu när soffan är på plats. Dom är tagna med mobilen, därav kass kvalité. Men det är så många som frågat vad det är för soffa, så nu får ni se den.. Jag är som sagt jätte nöjd och glad.


3:an och fåtöljen..


2:an och en del av 3:an

Försökte ta en helhetsbild oxå, den kanske inte blev så bra, men den får duga.

Kommentarer
Postat av: Laura

vad snyggt det blev :D

2011-01-15 @ 21:53:58
URL: http://laurarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0