Take my tears, they say alot

Dagarna ser ungefär likadana ut. Vissa dagar är värre än andra.
Ibland funderar jag seriöst på att medicinera bort skiten, hur länge ska man orka med allt det här.
Visst har det blivit mycket bättre, men ångesten styr fortfarande mitt liv. Och jag plågas fortfarande av konstiga tankar och funderingar. Kommer dom någonsin försvinna.

Jag vet att jag förr tänkte tanken att det var för bra, för perfekt för att vara sant, och ja så var det ju oxå. Allt är ju byggt på lögner. Och det är det som gör mest ont just nu. Hela jävla 2010 är en lögn för mig.
Alla skriver en årsresumé från 2010, det kan jag oxå göra.

2010 var en lögn. Klart!

Händer säkert lite bra saker oxå, men inget jag kommer på just nu.

Nu är det 2011 och jag ska försöka se allt lite positivare.
Jag har satt igång med ridningen igen. Det känns bra. Ska även börja träna för tränare snart. Så kanske vi kan komma nån vart oxå.

Nyår blev bra. Jag är jätte nöjd me nyårsafton. Lugnt och skönt och jag hade ingen ångest alls, klarade till och med av att dricka lite utan att det brast. :)
Bella lyckades hålla sig vaken till 12-slaget. :) Första gången för henne.
Så vid 12 skålades det i Champagne/Cider precis som det ska vara.

Har inte orkat göra så mycket på jullovet, men igår var vi iväg och åkte lite skridskor, eller barnen gjorde.
Första gången för Emilia. Dom va så duktiga båda två. =)



.........................................................................................................
Everytime you messed with my head
All the things you did and you said
See my scars spell out your name and
You're paralyzin' me
All the times you left me behind
All these tears are no longer mine
Because you took it all the way and
You're paralyzin' me

Memories, they fall apart
Whenever you're inside my heart
Take my tears, they say alot
Since you're the one
Who put them there

When i needed you the most
You were no where to be found
But i still hung on just hoping
For my love to come around

I miss the times
When things were simple
And your heart was mine
I just dont understand how
You could throw it all away

Look up in the sky
Its a bird its a plane
Naw its just me again
Cryin in the rain
I cant figure out why i feel so ashamed
You pushed me so hard that i feel so insane
Everytime i cried
You didnt wipe my eyes
Whenever i was scared
You weren't by my side
The only thing it did
Was it made me wise
So i guess its all good
Cuz it kept me alive
.........................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0