Långpromenad och fikapaus



Vi bestämde oss för att hitta på något, det är ju ändå fredag.
Så vi tog bilen till Komötet, sen gick vi ut i skogen och skulle plocka svamp..
Smart som jag är kommer jag på att vi kan ju gå mot Tullgarn för det är ju inte så långt.. Sagt och gjort... Så går vi runt en stund i pilskogen på vägarna där jag en gång ridit, upplevde massa gamla minnen och saknade tiden.
Sen blev det en kaffe på Trössla. Va jätte kul och träffa Jeanette igen..

när klockan började bli mycket gick vi hemåt igen. Cleo sprang bort 2 gånger i skogen, men efter mycket om och men hittade vi tillbaka till bilen. På vägen hem lät vi hundarna bara vi Komötet.. Nu sitter vi hemma och kollar på Instängda 2. Precis som jag inte varit tillräckligt rädd i den mörka skogen. Är glad för att jag inte så den precis innan jag gick iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0