Lördag och Söndag

Nu är dom efterlängtade speglarna äntligen mina.. :D Det tackar jag för..
Det blev en sväng till Ikea igår.. Köpte speglar, och gick runt och tittade..
Efter det drog vi till Heron och käkade lite och vidare till Willys för att handla lite mat...

Idag var det äntligen dags att hämta hem min fina flicka.. Som jag har saknat henne..
Kom till Taffsnäs vid 11  tiden.. Kollade på hennes uppvisning. Hon var såå duktig.. Man blir så stolt och glad när man ser sitt eget barn göra så bra ifrån sig..  Hon har blivit så duktig och modig framför allt..
Efter uppvisningen packade jag ihop hennes grejer sen blev det lite fika innan det bar av hemåt..
Bella somnade i bilen på hemvägen, det tog ca tio min. När vi kom hem gick hon raka vägen in i sängen och sov två timmar till... Tror det varit en hård vecka :P



Isabell och Tenor




Nu är det inte lång tid kvar innan guling är hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0