Sjukhus, McDonalds, Hööks och MS Storsand!





Igår blev det en tripp in till nyköping en sväng..
Hade läkartid.. sen blev det McDonalds och Hööks..
Köpte mina ridstövlar som jag fick av mamma och Jenny med respektive i present, och så blev det ett par ridbyxor oxå, som jag fick av Jocke :)

På kvällen åkte vi med MS Storsand.. Kari spelade på båten, så det blev en svång ut till Kråmö.. Jättemysigt.. Båten var tillbaka redan vid 9 så vi hann in en sväng på Fina Fisken och tog en öl eller två innan vi gick hem och la oss..

Saknar min flicka så jävla mycket, men hon är värd att ha kul..
Var iväg och hälsa på henne i onsdags. Det va så kul och se hela henne lysa av glädje.. Hoppas verkligen hästintresset håller i sig nu för hon verkar verkligen trivas med hästar.


Det tynger mig fortfarande att saker är i orätta händer. Finns personer som jag verkligen vill berätta det för själv, men det är svårt när jag inte vet nåt ännu. Men tänk om dom får reda på det innan jag hinner bestämma mig och säga det själv..
Det kommer göra såå ont.. Hoppas verkligen att det inte blir så....  Hatar verkligen att bli sviken.. Undra hur många som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0