Dax igen kanske...

... var ett tag sen sist..

Jag säger som Winnerbäck..

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Allt fortsätter vara upp och ner, med mycket tankar och funderingar..


Annars händer inte så mycket.. Jag jobbar mest känns det som.. Har jobbat till kl 8 två dagar i rad nu och jobbar även över på fredag och lördag oxå... Jobbet är nog mest ett sätt att fly, när jag är på jobbet kan jag inte ta tag i mig själv och mitt liv. Det känns lättare. Flyr liksom, lägger problemen åt sidan och hoppas på att dom kommer vara borta sen. Jag vet att det inte är så, men det är lättare att tro det, än att ta tag i det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0