Jag har gått vilse..

...igen... 

 Att jag aldrig lär mig..


Åkte till Nyköpings Lasarett idag med mitt lilla hjärna. Hon skulle komma halsen och näsan.. På typ en minut konstaterades att hon behövde operation. Så nu väntar vi på en tid. Hopppas verkligen hon får en ganska snart..

Efter lunch idag var jag och träffade min nya kurator, satt där i över en timme och snackade. Det kändes jätte bra.. Hoppas verkligen det fortsätter att göra det.

Livet är ju inte direkt som det borde vara just nu.. Jobbar över så mycket jag bara kan, för att slippa vara hemma. Trivs inte hemma  som det är just nu... Känner mig kvävd, behöver tid att känna efter. Ju mer tiden går, desto värre blir allt..  Ju mer jag tänker på det desto negativare blir jag.

Annars då? Jo jobbet rullar som sagt på.. Jobbar ju mer än någonsin just nu. Är teamledare ett tag nu igen. Det är lite annolunda, men jättekul. En utmaning. har fått jätte mycket beröm och blir jätteglad att många är så nöjda med mig. Hoppas det fortsätter så tiden ut. Mitt mål är att alla ska trivas på jobbet, inte bara jag. Vi har ett monotont arbete och behöver bra gemenskap och mycket uppskattning för det vi gör.

Ser fram emot helgen. Men har på känn att jag kommer göra det alltid ett tag framöver :P. Men på fredag har vi den omtalade personalfesten.. Det är dags för Camfils Vårfest. Tror det kommer bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0