En liten uppdatering..

Nu var det visst ett tag sen sist...
Fortsätter väl där jag slutade. Festen blev lyckad. Jag hade jättekul..
Magnus Carlsson var där och spelade.

Det känns så jävla skönt. jag har inte haft ångest på tre veckor. Har haft lite känningar, men ingen ångest. Det är så skönt att få sova hela nätter, slippa vakna med domningar i händerna och kunna andas normalt.
Visst kommer det säkert komma igen nångång, men just nu är jag glad för att slippa. Sen om det beror på att jag jobbat förmycket och inte haft tid och tänka eller om det beror på nåt annant det bryr jag mig inte om. Jag är glad så länge jag slipper den..

Nu har jag faktiskt inte jobbat så mycket på sista tiden. Och i helgen är det långledig. Det kommer bli såååå skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0