Rubrik..

Hemma med Bella idag.. Hon är lite hängig och svinkoppor som bråkade med henne i natt..

I helgen var vi i Örebro och hälsade på Maria och Tobbe. Det var kul att präffa dom igen. Kändes som det var evigheter sen..

Den här veckan kommer gå ut på att hårdträna dressyrprogrammet... Ska ju tävla på Söndag.. Jag ska rida ett av dom lättaste och kan inte ens få in det i mitt huvud.. Jag har nog fan inlärningssvårigheter.. Mitt mål är inte att vinna utan att våga starta.. Nästa tävling är redan inbokad..  Måste bara fixa nån som kör..

Vill till stallet nu, idag ska vi träna halter och ingångsättningar, övergångar överhuvudtaget.. Han behöver bli lite kvickare.. På torsdag är det Lisa-träning och nu längtar jag mer än vanligt..

Nån som känner för att komma och fota mig och hästen lite nångång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0