Vad vill jag med bloggen..

Nu ar det länge sen jag uppdaterade igen..
Har som vanligt klickat upp rutan flera gånger, men sen ångrat mig.
Det känns som dom flesta som läser mest är ute efter att luska och skvallra om mitt liv. Varför är det så jävla intressant.
Det är fullt normalt att ha tuffa perioder i sitt liv.
Mitt syfte med bloggen är att kunna dela med mig av saker som händer i mitt liv, men jag vill absolut inte att den ska ha ett tema. Vill att mina vänner, nära och kära ska kunna läsa om saker som händer i mitt liv.
Tycker även att det är väldigt kul att läsa gamla inlägg och tänka tillbaka på hur mitt liv såg ut just då.
Men men nog snackat om det.. Jag får tänka vidare på vad jag vill..

Som jag redan nämt så är den gula helt underbara  ponnyn hemma hos mig igen. Det känns helt underbart. Vi har mycket jobb framför oss just nu, men det är bara kul. tränar honom en dag i veckan nu och funderar faktsikt på att starta nån liten dressyrtävling inom en snar framtid. Har faktiskt redan spanat in två stycken. Till den ena behöver jag en funktionär, nån som känner för att ställa upp för mig skull??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0