Del av dagbok 10/8

Gjorde jag rätt eller fel?
Är det här verkligen vad jag vill?
Kan man inte leva utan sorg?
Vem vill mig nåt så ont så jag måste leva med en hemsk och konstant smärta i bröstet hela tiden?
Vad har jag gjort för att bli behandlad så här?
Är jag inte värd mer än så här?

Vad är meningen med livet?
Alla ska ju ändå dö, kan inte jag få göra det redan nu då?
Tror dom få som kommer sakna mig klarar sig bättre utan mig och mina negativa tankar..

Jag har själv förlorat människor jag älskar, man lär sig att leva med den smärtan. Men jag fixar inte att leva med denna smärta, den måste komma ut på något sätt och det är helt omöjligt att bli av med den. Då finns väl bara ett alternativ kvar??

Vad händer egentligen när livet tar slut? Blir man lycklig då? Är det sant som alla säger att det inte finns nån smärta på andra sidan.. Om det är så, varför är jag då här och inte där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0