En liten uppdatering..

Har äntligen fått tag i ett bolltäcke..
Hoppas bara det funkar nu..
Ligger under det nu... Fick låna det från arbetsterapin i några dagar, är det så att det funkar kommer dom beställa ett till mig :)
Så pratade vi lite om att jag skulle gå ner dit nån dag i veckor och hitta på nåt typ baka bullar kanske.. Då lär ju dom andra boende här bli glada..

Imorgon ska jag hem över dagen.. Har tid hos kiropraktorn, efter det ska jag och Bella ut och rida.. Har fortfarande inte ridit nåt sen gulingen kom hem... träningsvärk.se...

Egentligen borde jag gå ut och powerwalka ca 30 min men det är så sjukt mycket skönare och ligga i sängen och dra sig.. Man blir lat av att vars här, behöver någon som sparkar mig i rumpan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0