Nattpermis

Är hemma hos mamma. Har sovit här i natt. Det gick faktiskt bra.. Fast känner mig trött.. Ska tillbaka till kvällen.. Tänkte försöka ta natt perm nån dag i veckan oxå och sova hemma.. Det börjar ju närma sig utskrivning, då måste jag ju provat vara hemma lite..

Åkte som ni kanske förstod hem igår kväll. Var i stallet och tittade på när Bella red lektion. Det gick jätte bra och dom var så duktiga båda två. Eftersom han är lite stark och tung efter sommaren fick hon igår rida med sporrar för första gången.. Nu är det nog inte långt kvar tills hon orkar rida honom i form, det är på väg och vissa steg går han faktsikt riktigt fint.. Blir så stolt när jag ser henne rida. Hoppas att interesset håller i sig, för hon har riktigt fin sits..

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ju himla fint att du är på väg hem tycker jag ju såklart! Men vem ska jag hänga med i rökrummet sen då?

Svar: Säg inte så, nu känner jag mig elak som lämnade dig där ensam med alla puckon..
Anna

2012-09-06 @ 11:25:21
URL: http://incontumaciam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0