Det snöar ute för er som missat det..

Länge sen jag bloggade..
Har inte riktigt hängt med känslomässigt, då är det svårt att sätta ord på känslor..
Har äntligen fått sluta med dom hemska Zyprexan som gjorde att jag gick upp i vikt. Känns skönt och vågen visar redan en mindre siffra..
 
Jag mår rätt bra just nu, men är inte stabil.. Känns som jag skulle kunna krascha vilken sekund som helst.  vilket jag såklart hoppas att jag inte gör..
drömmer mycket, konstigt, läskigt och personer jag knappt känner.. En vanligt återkommande dröm är att jag springer ifrån nåt, men kommer ingen vart. Det går såå sakta..  Sen vaknar jag dyngsvettig och rädd..
Rädd känns som det är min starkaste känsla just nu.. Jag är rädd för allt.. 
 
Ska gå upp i arbetstid på fredag, eller egentligen torsdag, men då ska jag till psykologen..Det känns så där, är ju fortfarande arg på jobbet och trivs inte alls just nu.. Men eftersom jag går minus ekonomiskt varje månad måste jag gå upp i tid.. 
 
Stallet är enda stället där jag känner mig hemma på just nu.. Där trivs jag, där känner jag mig behövd och duktig. Då mår jag bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0