Detta eviga mörker

Detta eviga jävla mörker.. Det finns en boktitel som heter nåt i stil med jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.. Det stämmer rätt bra in på mig nu.. Har så fruktansvärt dåligt samvete just nu. Kan beror på att jag smsade med Isabell på morgonen.. Min underbara fina flicka. Saknar henne sp otroligt mycket.. Personalen försöker få mig att tänka att det är bättre jag är borta två veckor än att hon lever med en mamma som inte orkar eller som kanske till och med vill dö, och det låter ju sant.. Men ändå gör det ont..

Fick erbjudande om ect, men jag tackade mig. Tror inte det är min grej.. Då erbjöd dom mig nåt anti depresivt dropp, det har jag funderat lite på, tror jag ska prova.. Där har jag inget att förlora.. Får se när jag ska träffa läkaren igen, då ska vi prata om det. Tycker jag har en bra läkare just nu, känns som han lyssnar och man får vara med och bestämma lite själv, vissa läkaren känns som dom pratar över huvudet på en, då kan man inte vara med att påverka eller ha en åsikt om nåt.

Ville egentligen mest uppdatera för att visa att jag lever.
det är skönt att man nu får ha telefonen här inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0