Inlagd igen :(

Som rubriken säger så är jag pp allvården igen.. Var hos psykologen i torsdags, då kom alla känslor jag inte känt på ett tag, och allt bara brast.. Även fast det kändes skönt att få gråta blev det för mycket när känslorna bubblade upp till ytan..
Så psykolog tog med mig till psykakuten, och efter läkarsamtalet var vi alla överens om att jag skulle läggas in ett tag utifall det skulle bli värre, eftersom jag oftast är ensam hemma.. Är ju mest inlagd i före byggande syfte..

Ska ha nytt läkarsamtal idag, får se om och hur länge jag blir kvar.. Saknar min dotter och häst.. Det är dom som får mig att kämpa vidare, vill sååå gärna komma hem och krama om dom igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0