Bloggappen..

Gillar inte riktigt att blogg appen och blogg.se in är sammankopplade, kan inte redigera eller se mina inlägg som är skriva i appen när jag loggar in via dator... Dåligt..

Egentligen är det väl dags att sova, men det är ju inte min starkaste sida.. Måste uppsöka en läkare snart igen..

Började jobba i måndags, och shit va trött jag var när jag kom hem. Orkade typ ingenting, så ponnyn fick vila..
Idag däremot pallrade jag mig iväg och red. Han gick bra, men går fortfarande emot mycket i handen, men det blir nog snart bättre..ser fram emot och träna på torsdag, det är alltid veckan höjdpunkt, även om det inte alltid går bra..

På torsdag fyller även världens bästa tjej 10 år.. Shit vad fort tiden går.. 10 år!!! Det är ju helt sjukt..

Hade nog egentligen inget att skriva, så jag ger upp och går och lägger mig.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0