Mycket som händer

Min lilla tjej har hunnit blivit tio år sen jag bloggade sist..
Dagen innan hennes födelsedag satt hon upp på ponnyn igen, hon har ju inte velat rida på ett tag pga rädsla, hon hoppade 40 cm som att det var en helt självklar sak..
Dan efter hoppade hon för Lisa, och jag blir så stolt i mamma hjärtat när jag ser min fina ponny och dotter kämpa så tillsammans..

I lördags var det litet kalas här hemma, bara den närmaste släkten till Isabell, hon önskade sig ett ridläger i år igen.. Så nu är det bokat och klart, det blir Taffsnäs i år igen..

I torsdags red jag för Lisa, och jag är så nöjd.. Fasen så bra det gick.. Känslan när man sitter av då är ju helt underbar..

Nu orkar jag inte skriva mer, magen kurrar..


Här skulle det ha varit bilder på Bellas gristårta, men appen vill inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0