Sömnlös

Ligger i sängen och kan inte sova, trots att jag tagit tabletter.. Börjar bli jävligt trött på det här igen...

Ligger och tänker på allt och ingenting, grubblar faktiskt inte speciellt mycket.. Nånting positivt..

Nyår blev jättemysigt, jag är jätte nöjd med hela kvällen..

Dagarna efter har jag tränat och försökt förbereda mig mentalt på att jag ska tävla snart.. Det går sådär måste jag säga.. Jag är verkligen ingen tävlingsmänniska egentligen, men samtidigt vill jag visa upp min fina guling.. Jag är inte ute efter att vinna, vill bara visa att gult oxå kan.. Fast dom har lite kortare ben och rundare mage :P

Imorgon efter lunch är det Lisaträning, och jag vill inte rida programmet något mer, det får gå som det går, men jag vet andra saker jag vill träna på..
Det finns en sak jag velat lära honom länge men inte lyckats med, tror jag ska göra ett sista försök..

Och dagen efter det är det Tävling, det är lite skräckblandad förtjusning...
Guling gör ju oftast bra ifrån sig, tycker bara han kan bjuda lite mer på sig själv när jag sitter på och är så nervös att jag knappt ens vet hur man får hästen att gå framåt..

Bilden är i kass kvalité
Finaste barnen i hela världen skåla in det nya året!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0